вівторок, 14 квітня 2020 р.

14.04.20 р. "Українська мова" група П35.  Тема: удосконалення правописної грамотності: правильне використання відомих орфограм і пунктограм у писемному мовленні під час  відтворення й створення висловлювань (тема розрахована на 2 уроки)


ІІ. Виконати завдання:


1. Пояснювальний диктант. Написати диктант, пояснити орфограми й пунктограми.У цьому короткому нарисі автобіографічного кіно-оповідання автор поспішає зробити відразу деякі визнання: у його реальний повсякденний світ що не день, то частіше починають вторгатися спогади.     Що викликає їх? Довгі роки розлуки із землею батьків, чи то вже так положено людині, що приходить час, коли вивчені в давно минулому дитинстві   байки й молитви виринають у пам’яті і заполоняють усю її оселю, де б не стояла вона.   А може, що те й друге разом і в такій же мірі, як і непереможне бажання, перебираючи дорогоцінні дитячі іграшки, що завжди десь проглядаються в наших ділах, усвідомити свою природу на ранній досвітній зорі, коло самих її первісних джерел. І перші радощі, і вболівання, і чари перших захоплень дитячих…  До чого ж гарно й весело було в нашому городі! Ото як вийти з сіней та подивитися навколо – геть чисто все зелене та буйне. А сад було як зацвіте весною! А що робилося на початку літа – огірки цвітуть, гарбузи цвітуть. Картопля цвіте. Цвіте малина, смородина, тютюн, квасоля. А соняшника, а маку, буряків, лободи, крону, моркви! Чого тільки не насадить паша невгамовна мати.                                              
– Нічого у світі так я не люблю, як саджати що-небудь у землю, щоб проізростало. Коли вилізає саме з землі всяка росиночка, ото мені радість,- любила проказувати вона.  Город до того переповнявся рослинами, що десь серед літа вони вже не вміщалися в ньому (О. П. Довженко).
 2Самостійна робота за темами. “Правопис іменників”, “Правопис прикметників”, “Правопис числівників”, “Правопис займенників”, “Правопис дієслів”, “Правопис прислівників”, “Правопис службових частин мови”, “Правопис вигуків”.   – Доберіть приклади на всі випадки правопису зазначеної частини мови (не менше 5 прикладів) 
3.Робота зі словником (орфографічним, іншомовних слів, російсько-українським тощо)– Випишіть слова, у написанні яких ви могли б припуститися помилки. Підкресліть орфограми. Запам’ятайте їх.(Не менше 10 слів).                                                                                      4Творча робота. Напишіть невелику статтю (інформацію) до місцевої чи студентської газети (тема, яка вас найбільше хвилює), використовуючи різні види простих і складних речень. Перевірте правильність написання з точки зору орфографічної і пунктуаційної грамотності.

5. Потренуйся за тринажером
6. Домашнє завдання:     
1. Дібрати приклади на складні для вас правила правопису частин мови (однієї чи кількох).

2. Написати невеликий твір про свою мрію (інтереси, життєві плани). Перевірити правильність написання й постановку розділових знаків.



Немає коментарів:

Дописати коментар