Предмет "Українська мова" група К16 Тема: усне переказування текстів різних стилів із творчим завданням
1.Опрацюйте матеріал уроку.
2.Дайте відповіді письмово на питання
· Які ви знаєте стилі мовлення?
· Дайте характеристику стилів мовлення.
· Мовні особливості кожного стилю. 3.Прочитайте слова Максима
Рильського. Як ви їх розумієте?
ХТО НЕ ШАНУЄ СВОЄ МИНУЛЕ, ТОЙ НЕ ГОДЕН
СВОГО МАЙБУТНЬОГО
Напевно, у кожній
родині є сімейні реліквії, святині, що передаються з покоління в покоління. Це
ніби пам’ять роду. Серед них і «живописне, мозаїчне або рельєфне зображення
Бога чи святого, якому поклоняються». Назвіть цю реліквію за поданим
тлумаченням (ікона). Чи є у вашій родині образи-обереги? Як ви до них
ставитеся? (Стратегія «Обмін думками»)
Про що може бути
текст, що має назву«Ікона»? (прогнозування змісту тексту за його назвою, написати письмово) 4..Лексична робота. Попрацюйте зі словником і визначте лексичне значення слів. Моральні якості, гуманізм, людяність, гідність, соціально-історичний розвиток людства, самоосвіта, самодисципліна.
5.Словникова робота. Знайдіть тлумачення слів: пола, сувенір, репродукція, покруч
6.. Добір синонімів до слів: стрімко, задерев’яніло, верескнув, ладні, насмішкувато
Домашнє завдання: (на вибір учнів)
► За словником з’ясуйте
значення слів «реліквія», «меркантильність», «духовність».
► Напишіть вільне есе «Хто не
шанує своє минуле, той не годен свого майбутнього».
► Доберіть з художньої
літератури тексти подібної проблематики (про бездуховність, черствість,
меркантильність, моральну порожнечу). Порівняйте їх.
Немає коментарів:
Дописати коментар