пʼятниця, 27 березня 2020 р.

Предмет "Українська мова" група  К16  Тема: усне переказування текстів різних стилів із творчим завданням

1.Опрацюйте  матеріал уроку.
2.Дайте відповіді письмово на питання

· Які ви знаєте стилі мовлення?
· Дайте характеристику стилів мовлення.
· Мовні особливості кожного стилю.                                                                3.Прочитайте слова Максима Рильського. Як ви їх розумієте?
ХТО НЕ ШАНУЄ СВОЄ МИНУЛЕ, ТОЙ НЕ ГОДЕН СВОГО МАЙБУТНЬОГО
Напевно, у кожній родині є сімейні реліквії, святині, що передаються з покоління в покоління. Це ніби пам’ять роду. Серед них і «живописне, мозаїчне або рельєфне зображення Бога чи святого, якому поклоняються». Назвіть цю реліквію за поданим тлумаченням (ікона). Чи є у вашій родині образи-обереги? Як ви до них ставитеся? (Стратегія «Обмін думками»)
Про що може бути текст, що має назву«Ікона»? (прогнозування змісту тексту за його назвою, написати письмово)                                                                                                    4..Лексична робота. Попрацюйте зі словником і визначте лексичне значення слів. Моральні якості, гуманізм, людяність, гідність, соціально-історичний розвиток людства, самоосвіта, самодисципліна.
5.Словникова робота. Знайдіть тлумачення слів: пола, сувенір, репродукція, покруч
6.. Добір синонімів до слів: стрімко, задерев’яніло, верескнув, ладні, насмішкувато 
Домашнє завдання: (на вибір учнів)
► За словником з’ясуйте значення слів «реліквія», «меркантильність», «духовність».
► Напишіть вільне  есе «Хто не шанує своє минуле, той не годен свого майбутнього».
► Доберіть з художньої літератури тексти подібної проблематики (про бездуховність, черствість, меркантильність, моральну порожнечу). Порівняйте їх.

Немає коментарів:

Дописати коментар