понеділок, 16 березня 2020 р.

   До уваги групи П25!!!  Тема 2.: українська література  1920-1930рр.

1. Опрацювати статтю підручника"Українська література" О.Авраменка.-К:Грамота,2019. :вступ, українська  література XX століття(стор. 4-7); 2. конспект уроку  передивитись за посиланням і написати відгук про 1 з поетів                                                                           Домашнє завдання: вивчити вірш напамять В. Діденка  "Я не останній з могікан"
Мені сказав один ханжа,
Що наша мова геть відстала,
Що краще йшла б мені чужа,
Немов до хліба – кусень сала,
Що весь мій поетичний план
Спинитись може напівході,
Що я – останній з могікан,
Що наша мова вже не в моді.
Гей, проповіднику, стривай!
Твої слова – старенька ряса.
Я не піду в твій тихий рай,
Я – син великого Тараса.
Як Прометей не вмер від ран,
Не вмре і мова – гарна зроду.
Я – не останній з могікан,
Я – син великого народу!
законспектувати  статтю  підручника "Українська література"О.Авраменка:                 Вступ. "Розстріляне  відродження" в зошит, вказуючи  дату, тему та вид роботи. 

Немає коментарів:

Дописати коментар