вівторок, 24 березня 2020 р.

Предмет "Українська мова" група А18. Тема: апостроф

1. Опрацювати параграф 29 за підручником "Українська мова" О. Авраменка          2.Переглянути відеоурок. Занотувати основні правила  в зошит.                                                      3. Виконати вправи на закріплення: вправа №1, вправи  з підручника:2, 3                              4.Домашнє завдання:                                                                                                                           Вправа 1. Замість крапок поставте, де треба, апостроф, поясніть його вживання. Згрупуйте слова згідно із правилами його вживання. Полум…яніти, Амудар…я, різдв…яний, між…ярусний, присв…ята, безвітр…яний, Лук…яненко, львів…янин, бур…ячиння, Солов…йов, Валер…ян, сер…..йозний, повітр…я, міжгір…я, кав…ярня, мавп…ячий, пор…ядок, довір…я, черв…як, забур…янений, вітр…як, валер…янка, зв…ялити, Св…ятослав, б…язевий, сім…янин, зат…ямити, запам…ятати, Дерев…янко, торф…яний, медв…яний, В…язьма, В…ячеслав, дріб…язковий, взаємозв…язаний, рутв…яний, потьм…яніти, різьб…ярство, зав…язка, підрум…янений, зм…якшити, надв…язати, львів…яни, поголів…я, перед…осінній, роз…ораний, слов…яни, звір…ячий, роз…ятрений, трьох…етапний, трьох…ярусний, об…їжджати, об…ємний, без…ядерний, необ…їжджений, пів…язика, арф…яр, возз…єднання, в…йокнути, дит…ясла, пів…Європи.


 


Немає коментарів:

Дописати коментар