понеділок, 4 травня 2020 р.

04. 05.20 р.  Предмет "Українська література"    група  П25.   Тема: Юрій  Яновський "Майстер корабля".  Історія  написання. Новаторство художньої форми

.Завдання:
1. Знати зміст  роману "Майстер корабля"та теоретичний матеріал за  посиланням за підручником  стор. 64-75
2. Переглянути відеоматеріали
 3. Виконати вправи №1-3 (за відеоматеріалом №2)
4. Домашнє завдання:  одне на вибір

І. Для творців: створити словесний портрет корабля-вітрильника (за романом «Майстер корабля»)
Для літераторів: скласти есе-ліричну замальовку «Зізнання» (за романом «Майстер корабля»)
Для художників: скласти літературний портрет героїв роману «Майстер корабля» (То-Ма-Кі, Сева, Богдана, Тайях), добираючи цитати з твору
 Або  виконати літературний диктант (для всіх) до роману «Майстер корабля»  Ю. Яновського
 ІІ.  Літературний диктант із творчим завданням за змістом роману «Майстер корабля» (відтворити фрази, створивши морально-етичне гроно роману)
1)     Щаслива вона — …! (……..).
2)     В холодній старечій любові до найпрекрасного, що я знав у світі, — до … (…………..).
3)     Це я зроблю для тих, що зачитуються … старого моря (……………).
4)     Вони [тіні] біжать пустелею й чують, як женуться за ними … (…………— …, — кажу я, — поняття егоїстичне й навіть егоцентричне в своїй глибокій суті (Творчість).
5)     Всім я з гордістю дивився в вічі, боронячи життя й … моєї нареченої (…….).
6)     Для неї я полюбив море, поставив на гербі якір, залізний важкий якір, що його приймають усі моря світу, і колишеться над ним могутній корабель. … — звуть її (………).
7)     Іноді крізь молодість проглядає спокійна … життьового шляху і спокійні білі поля висот (………..).
8)     Вона [рука] поспішає, виконує волю людини, що, підіймаючися з небуття, ледве встигає дати життя дітям і виконати долю … (……….).
9)     Наша струна — … — вібрує і дрижить (…………).
10)Дівчина тримала себе по-геройському, їй тільки не вірилось, що так кінчається її … (……………).
11)Про що ми розмовляли? Здається, про дружбу. Ні, напевно про …. І про … (…………..).
12)Тяжко собі уявити щось страшніше й жахливіше, куди ні звір, ні птах, ані жодна тварина не заходила. І ім'я цій затоці — … (…………..).
13)Тепер — я вважаю, що кожний корабель може прийняти на себе … людей, які стремлять до батьківщини (……………………).

Немає коментарів:

Дописати коментар