04. 05.20 р. Предмет "Українська література" група П25. Тема: Юрій Яновський "Майстер корабля". Історія написання. Новаторство художньої форми
.Завдання:
1. Знати зміст роману "Майстер корабля"та теоретичний матеріал за посиланням, за підручником стор. 64-75
2. Переглянути відеоматеріали3. Виконати вправи №1-3 (за відеоматеріалом №2)
4. Домашнє завдання: одне на вибір
І. Для творців: створити словесний портрет корабля-вітрильника (за романом
«Майстер корабля»)
Для літераторів: скласти есе-ліричну замальовку «Зізнання» (за романом
«Майстер корабля»)
Для художників: скласти літературний портрет героїв роману «Майстер
корабля» (То-Ма-Кі, Сева, Богдана, Тайях), добираючи цитати з твору
1) Щаслива вона — …! (……..).
2) В холодній старечій
любові до найпрекрасного, що я знав у світі, — до … (…………..).
3) Це я зроблю для тих, що
зачитуються … старого моря (……………).
4) Вони [тіні] біжать
пустелею й чують, як женуться за ними … (…………— …, — кажу я, — поняття
егоїстичне й навіть егоцентричне в своїй глибокій суті (Творчість).
5) Всім я з гордістю дивився
в вічі, боронячи життя й … моєї нареченої (…….).
6) Для неї я полюбив море,
поставив на гербі якір, залізний важкий якір, що його приймають усі моря світу,
і колишеться над ним могутній корабель. … — звуть її (………).
7) Іноді крізь молодість
проглядає спокійна … життьового шляху і спокійні білі поля висот (………..).
8) Вона [рука] поспішає,
виконує волю людини, що, підіймаючися з небуття, ледве встигає дати життя дітям
і виконати долю … (……….).
9) Наша струна — … — вібрує
і дрижить (…………).
10)Дівчина тримала себе
по-геройському, їй тільки не вірилось, що так кінчається її … (……………).
11)Про що ми розмовляли?
Здається, про дружбу. Ні, напевно про …. І про … (…………..).
12)Тяжко собі уявити щось
страшніше й жахливіше, куди ні звір, ні птах, ані жодна тварина не заходила. І
ім'я цій затоці — … (…………..).
13)Тепер — я вважаю, що
кожний корабель може прийняти на себе … людей, які стремлять до батьківщини (……………………).
Немає коментарів:
Дописати коментар