вівторок, 19 травня 2020 р.

Предмет "Українська мова" група  П 25.   

Тема: тематична  контрольна  робота. Морфологічна  норма. Іменник, прикметник, числівник, дієслово та його форми


ЗАВДАННЯ:
1.  Повторити вивчене за конспектами    або   за підручником   "Українська мова" для 11 класу  О. Авраменка     
2. Пройти  тестування за посиланням
3. Для скорегування оцінки пройти тест за кодом доступу   6361387  на платформі "На Урок"

    У цьому навчальному 2019\2020 році програма ІІ курсу з української мови вичитана.      Бажаю  всім  усього найкращого. До зустрічі у новому навчальному році

1 коментар:

  1. Здрастуйте, всі, я Адрік Вадим, який проживає в місті Курган, я хочу поділитися з вами всіма про те, як містер Бенджамін допоможе мені отримати кредит у розмірі 15 000 000,00 рублів, щоб почати свою доставку харчових напоїв після того, як я працюю Кілька готелів тут, в Кургані, просто щоб заробити на життя, але нещасливі, у мене все ще виникали труднощі з оплатою оренди, але я дякую Богу, що зараз я працюю самостійно, 5 працівників працюють на моїй опіці. Якщо ви шукаєте фінансову свободу, я радимо вам зв’язатися з паном Бенджаміном з цим електронним листом нижче та номером додатка. lfdsloans@outlook.com + 1-989-394-3740

    ВідповістиВидалити